Bygglogistik start
Logistikorganisation hos Bygglogistik

Logistikorganisation

Mer fokus på produktion

Med personal från Bygglogistik får ni mer tid och kraft till det ni gör bäst: att bygga. Vi avlastar era platschefer och arbetsledare med erfarna logistiker och samordnare som tar ansvar för logistik, flöden och en mängd administrativa uppgifter som annars stjäl tid från produktionen. Resultatet? Högre effektivitet, större flexibilitet – och en arbetsmiljö där fler kan fokusera på rätt saker.

Vi är specialister på bygglogistik och vana vid att kliva in där utmaningarna är som störst. Stora som små projekt. Vi finns på plats över hela landet och vet vad som krävs för att få vardagen att fungera ute i verkligheten. Så vad gör vi på plats, rent konkret? Här är några av de uppgifter vi brukar ta ansvar för.

Rätt kompetens
Dedikerade konsulter
Ordning och reda

Vi hjälper dig med

  • Samordning, fördelning och uppföljning av invändiga och utvändiga ytor.
  • Planera, genomföra och följa upp logistikmöten.
  • Förvaltning av APD-planen och tillhörande styrdokument.
  • Leveransplanering
  • Leveransmottagning, lossning, avvikelserapportering.
  • Samordning av ställning, hyrresurser, liftar, etablering, snöröjning.
  • Samordning av tillfälliga driftsinstallationer.
  • Samordning av resthantering.
  • Arbetsplatsintroduktioner/Inskrivning.
  • Administration av ID06.

Vi har bygglogistiker som kan jobba inom följande områden:

  • Logistikansvarig
  • Arbetsledare logistik
  • Logistiksamordnare
  • Leveransplanerare
  • Leveransmottagare
  • Projektlogistiker

Vi tillsätter även:

  • Grindvakt
  • Flaggvakt
  • Projektassistent
  • Arbetsmiljöingenjör

Vill du veta mer?

Kontakta oss